Ana sayfa Rize Ne Yenir İçilir Cancik Pansiyon ve Restaurant

Cancik Pansiyon ve Restaurant

Cancik Pansiyon ve Restaurant yazısıyla tüm okuyucularımı Rize’den selamlamak istiyorum. Rize Çamlıhemşin’den çıkıp Zil Kale yolculuğumuzu yaptıktan sonra, elimizdeki yaylalar listesine bakıp bulunduğumuz noktaya en yakın ve güzel yaylaya doğru yola koyuluyoruz. Hedefimiz Çat Köyü ve Elevit Yaylası. Fakat kötü hava koşulları bizi Cancik Pansiyon ile buluşturdu.

Fırtına deresi Cancik Pansiyon
Fırtına Deresi

Çat Köyü

Yemyeşil yolları aşıp vardığımız Çat Köyü, bizi yağmur ile karşılıyor. Çareyi ise köy meydanında bulunan ilk defa gördüğümüz Cancik Pansiyon ve Restoran’a sığınmakta buluyoruz. Fırtına Deresi kenarında bulunan Cancik Restoran iç ve dış olmak üzere 2 farklı alanda hizmet veriyor. Ayrıca burası bir pansiyon olduğu için serender tipi köy evlerinde konaklama imkanı da sunuyor.

Çat köyü Cancik Pansiyon

Cancik Pansiyon, kızları ile hizmet veren çok tatlı bir aile tarafından işletiliyor. Yağmurun tatlı serinliği, derenin gürül gürül sesi eşliğinde mekanda mis gibi bir kahve içtikten sonra Çat Köyü etrafında bulunan tarihi köprüyü keşfe çıkıyoruz.

Serender Cancik Pansiyon
Serender

Döndüğümüzde inen sis ve çoğalan yağmur sebebi ile Çat Köyü Cancik Pansiyon ‘da konaklamaya karar veriyoruz. Muhteşem köy evi serenderde konaklamak benim ilk deneyimim olacağı için çok keyifli geçeceğini düşünüyorum.

Ahşap evler Cancik Pansiyon
Ahşap Odalar

Cancik Pansiyon her ne kadar ismiyle müsemma pansiyon olsa da yöresel yemekler servis eden güzel de bir restorana sahip. Salaş ortamda antikacı edasıyla vintage aksesuarları çok hoşumuza gitti.

Cancik Pansiyon fiyat

Zaten yemyeşil doğa içinde mis gibi havayı soluyup ve kulakları okşayan derenin sesine kapıldığınızda istemsiz bir şekilde acıktığınızı hissediyorsunuz. Tam bu noktada Cancik Restoran’da Karadeniz’e özel yerel lezzetleri denemenin iyi bir fikir olduğuna karar veriyoruz.

Akşam üzeri karalahana çorbası içip biraz içimizi ısıtıyoruz. Karadeniz’in şüphesiz en güzel köylerinden birinde kurulmuş Cancik Pansiyon ‘da Karadeniz lezzetlerinin tadına doyasıya varmadan dönmek olmaz!

Karalahana çorbası Cancik Pansiyon
Karalahana Çorbası

Cancik Restoran Menü

Peki Cancik Pansiyon ‘un restoran menüsünde neler var birlikte bakalım. Yöresel Kahvaltı 30 TL, Çorbalar 10 TL, Lahana Çorbası 15 TL, Balık 18 TL, Köfte 22 TL, Kavurma 28 TL, Pilav 10 TL, Muhlama 18 TL, Menemen 15 TL, Dana Tost 8 TL, Laz Böreği 10 TL ve Sütlaç 10 TL.

Kahvaltı Cancik Pansiyon
Yöresel Serpme Kahvaltı

Cancik Pansiyon Konaklama

Gece konakladığımız Cancik Pansiyonda serender, 2 katlı ve 8 kişi kapasiteye sahip. 1 gece konaklama fiyatı 300 TL, eğer siz de Karadeniz’de köy havasını tam anlamıyla hissetmek istiyorsanız mutlaka serenderde kalmalısınız. Zaten burası Zilkale yolunun devamında kalan ve bana göre Kaçkar Dağlarında konaklayabileceğiniz en güzel yer.

Sütlaç Cancik Pansiyon
Fırın Sütlaç

Ahşap köy evleri, yağmur sesi ve odun kokusu eşliğinde harika bir gece geçiriyorsunuz. Sabah uyandığınızda ise Cancik Pansiyon ‘da yöresel kahvaltı masanıza inmek için sabırsızlanıyorsunuz. Biz Fırtına deresi manzarası olan bir masa tercih ediyoruz.

Çat Cancik Pansiyon Restoran

Cancik Pansiyon ‘da yöreye özel peynirlerle hazırlanan ve muhlamanın eksik olmadığı güzel bir kahvaltı yapıyoruz. Çat Köyünün tertemiz havası, dere kenarında bulunan bu salaş keyifli köy mekanı bizi inanın çok mutlu ediyor.

Çat köyünden dönerken, yöreye özel süs eşyaları, lezzetli köy peynirleri almak isterseniz, Cancik Restoran’da yer alan satış noktasını da tercih edebilirsiniz.

Cancik Pansiyon Rize

Cancik Pansiyon ‘un restoranında karalahana çorbası içmeden, muhlama yemeden ve hatta serenderlerde konaklamadan dönmeyin deriz.

Uğrarsanız bizi hatırlayın.

Sevgiyle ve afiyetle kalın.

Bizi takip edin! | Follow us!

Anadolu’dan ve Dünya’dan lezzet notlarımızı paylaştığımız instagram.com/gurmexcom ve facebook.com/gurmex sosyal medya hesaplarımızdan bizi takip edebilirsiniz.

Diğer Rize Restoranları ve Gurmex Plus mekanları için linklere tıklayabilirsiniz.

Cancik Pansiyon ve Restoran İletişim

Fiyat Performans
Önceki makaleHayal Vadisi Restaurant Sera Gölü
Sonraki makaleDede Söğüş Torbalı
İstanbul doğumluyum. İzmit’te yaşayan Karadenizli bir ailenin en küçük üyesiyim. 2013 yılından beri Gıda Mühendisi olarak çalışmaktayım. Seyahat etmeyi, sokak sokak gezip keşfetmeyi seviyorum. Deniz, doğal hayat ve hayvan sevgisi yaşama sevincim. 3 yıl kadar gönüllü olarak çalıştığım TEGV ve çocuklar da en sevdiklerim, özlediklerim...

DÜŞÜNCELERİNİZİ BİZİMLE PAYLAŞIN, YORUM YAZIN!

Please enter your comment!
Please enter your name here