Ana sayfa İtalya Venedik Gezi Albümü: Venedik’te İlk Akşam Buonasera Venezia

Venedik Gezi Albümü: Venedik’te İlk Akşam Buonasera Venezia

Venedik Gezi albümü için yola koyulduk. Sarsıntılı bir uçuş sonrası İtalya Venedik Marco Polo havaalanına akşam 7.00 gibi iniş yaptık.

Bagaj bekleme işlemlerinde hep sorun yaşamışımdır. Bir sorun yoksa da her seferinde mutlaka en son benimki gelir ve kısa süreli panik yaşatır bana. Ve yine tahmin ettiğim gibi oldu. Bavuluma kavuştuktan sonra havaalanı servislerine yöneldim. Birkaç Türk’e engin bilgilerimle nasıl bilet almaları gerektikleri konusunda yardımcı oldum. Daha sonra 3 gün vaporetto‘ları sınırsız kullanabileceğim, birtakım indirim özelliklerine sahip “Venice Young Card”ımı aldım.

Venedik Gezi,venedik-gezilecek-yerlerVenedik Gezi fotoğrafları

Bu kartı 14-29 yaş arası için çıkartmışlar, 3 ay ile yırttım. Bunun yanında birileri 30’a yaklaştığımı gözüme sokmaya devam ediyor. 🙂

Dışarıda feci bir yağmur vardı. Shuttle ile merkeze 20 dk’lık bir yolculuk sonrası ulaştım. Otelime gitmek üzere Vaporetto’lara yöneldim, bu mini vapurlar ile Venedik’in her yerine ve çevresindeki adalara ulaşmak mümkün. Bahsettiğim kartlarla sınırsız kullanabiliyorsunuz.

Daha önce Venedik’e gelmiş olmama rağmen bir 10 dk. kadar hangisine bineceğimi keşfetmekle geçti. Nihayet otelime en yakın durak olan Rialto köprüsüne giden araç geldi, bu esnada bir çok maskeli kostümlü insan da vapura bindi. Karnavala geldiğimi anladım. 🙂

Venedik Gezi resimleri,venedik-karnavali-nasil-gidilirVenedik’te Gezi albümü

Bu noktada bavul, çanta, pili bitik bir iphone kombinasyonuna sahip olduğum için fotoğraf çekemedim. (telafi edilecek)

Venedik Gezi fotoğraflar,venedik-geceleri

Rialto köprüsünden otelime daha önce kafamda çizdiğim rotayla yürümeye başladım 5 dk. sonra kaybolduğumu düşünürken otelin tabelasını gördüm, sırılsıklam halde kendimi otele attım. Resepsiyondaki adamdan yeni bir harita isteyip odama çıktım. Kuru kıyafetlerle kendimi dışarı attım. Yağmurlu Venedik nasıl oluyormuş keşfe çıktım.

Buyurun keşfe birlikte devam edelim. 😉

Venedik Gezi foto,venedik-ne-yenirVenedik vaporettolar

Venedik Gezi yazısı,venedik-restoranlari

Venedik Gezi notları,venedik-te-bir-aksamVenedik Bar Torino

Venedik Gezi albüm,venedik-karnavali-ne-zamanVenedik sokaklar Karnavala hazır

Venedik Karnavalı ne zaman yapılır isimli yazımı okumak için linke tıklayabilirsiniz.

Venedik Gezi resimler,venedik-gece-hayatiVenedik geceleri ayrı güzel

Venedik Gezi karnaval resim,venedik-karnavali

Venedik Gezi blog,venedik-caddeleriVenedik’te Gezi resimleri blog

Bizi takip edin! | Follow us!

Anadolu’dan ve Dünya’dan lezzet notlarımızı paylaştığımız instagram.com/gurmexcom ve facebook.com/gurmex sosyal medya hesaplarımızdan bizi takip edebilirsiniz.

Etiketler: Venedik Gezi Rehberi, Venedik fotogezi turu, Venedik Gezi Yazı, Venedik seyahat Fotoğrafları, Venedik Foto Albüm, Venedik seyahat Resimleri.

Gurmex Navigasyonu şimdi ÜCRETSİZ indirin!
Gurmex'i Instagramda takip edin!

DÜŞÜNCELERİNİZİ BİZİMLE PAYLAŞIN, YORUM YAZIN!

Please enter your comment!
Please enter your name here