Seyir Terrace İle İlgili Bilmedikleriniz

Seyir Terrace denilince internette ve sosyal medyada bol bol olumsuz eleştiri alan ve genelde insanların memnuniyetsizliklerini dile getirdiği bir mekan aklınıza gelir. Bizde kendimize İstanbul’un en iyi manzaralarından birine sahip mekan gerçekten bu kadar kötü olabilir mi diye sorduk ve cevabını aramak için yola koyulduk.

seyir-terrace

Sosyal medyada mekana yönelik en çok eleştirilerden biri fırsat sitelerinden aldıkları kuponlarla mekana gittiklerinde beklentilerin altında bir hizmet gördükleri ve bilgilendirmesi yapılmayan ekstra ücretler talep ediliyor iddiasıydı.

seyir-terrace-fiyatlari

Bu yüzden bizde herhangi bir fırsat sitesinden 99 TL’lik sınırsız alkol ve 75 TL’lik sınırsız soft içecek sunan 2 kupon satın aldık ve mekana rezervasyonumuzu yaptırdık.

Mekana cumartesi günü sahil kısmından, insanı çok yormayan ve enfes bir boğaz manzarası sunan Cemalettin Cami Sokak merdivenlerinden ulaştık. Bizi kapıda kibar bir hanımefendi karşıladı.

seyir-terrace-rumeli-hisari

Bize ayrılan 2 kişilik masamıza oturduk. Seyir Terrace ile ilgili ilk izlenimlerimiz konum, manzara, servis, sunum ve konsept olarak her şey başarılıydı. Personeller çok canlı, güleryüzlü ve verdikleri hizmet eleştirilere göre beklentilerimizin çok üstündeydi.

seyir-terrace-aksam-yemegi

Masamızda 9 çeşit meze ( haydari, amerikan salatası, şakşuka, kısır, barbunya pilaki, enginar, humus, beyaz peynir vs.) ve mevsim salata vardı. Hepsinin lezzeti gerçekten kusursuzdu özellikle şakşuka ve kısırı çok beğendik.

Ara sıcak olarak bir serçe parmağının yarısı kadar sırf vermiş olmak için menüye eklenen peynirli paçanga böreği dışında gece güzel geçiyordu.

Ana yemek olarak ızgara köfte, Girit usülü tavuk ve balık (Levrek veya Çipura) ızgaradan oluşan 3 alternatif vardı. Sadece balık yeşillik ile diğerleri pilav, biber, domates ve patates kızartması ile servis ediliyordu.

Eşimin tercihi Girit usülü tavuk oldu bende biraz tattım gerçekten lezzetliydi. Izgara köfte çevre masalardan gördüğüm kadarıyla kuruydu ve alanların çoğununda tabaklarında kalmıştı. Ben güzel pişmiş ve hızlı servis edilmiş bir çipura yedim.

seyir-terrace-raki-balik

Genel olarak yemekler ve mezeler ile ilgili olumsuz bir yorum yaparsam mekanın emektarlarına haksızlık yapmış olurum bir kaç detay dışında herşey çok güzeldi.

Menü ile ilgili yapacağım tek olumsuz eleştiri masamıza getirilen mevsim meyve tabağına yönelik olabilir. Bir kaç mandila parçası, bir kaç üzüm ve elma diliminden oluşan gereksiz bir servisti. Ayrıca masaya getirilen şişe sular yüksek ihtimal doldurmaydı, garsonun bir kaç kere yeni şişeyi göstermelik bir şekilde açma kapama işlemi yaptığını gördüm.

seyir-terrace-fasilSeyir Terrace komşu masalar

Eşim su dışında hiç bir içecek almadı. Ben ise sınırsız alkol bulunan menüyü aldım. Merakla beklediğimiz an gelmiş ve hesabın masamıza getirilmesini bekliyorduk. Normal şartlarda fırsat sitesinde yer alan fiyatlarla hesapladığımızda 99 TL sınırsız alkol menü, 75 TL sınırsız soft içecekli menü ve minicik puntolarla yazılan kişi başı 5 TL servis ücretini topladığımızda 184 TL gibi bir hesap ile karşılaşmalıydık. Fakat öyle olmadı hesap 210 TL geldi. Farkın neden kaynaklandığını sormadım hesabı ödedik ve çıktık. Sosyal medya da aslında hesap konusunda yazılıp çizilenlerin bir nebzede olsa gerçeklik payının olduğunu görmüş olduk.

Genel tespitim fırsat sitelerinde fazlaca kampanya yayınlanması kaynaklı müşterilerin fiyat fayda dengesini çok önemsiyor olmasıydı. Ortada bir kampanyanın ve ön ödemesi alınan bir hizmetin varlığı müşterilerin beklentilerini yükseltiyordu. Yani 155 TL olarak belirlenen bir hizmetin bedeli 99 TL’ye indiriliyorsa alınacak hizmet yine 155 TL kalitesinde olmalı ve bu rakamın dışında herhangi bir ücret müşterilerden alınmamalıydı.

seyir-terrace-nerede

Hesap dışında Hadigari Fasıl Grubunun ve ses sanatçısı Cesur Arda’nın performansı mükemmeldi gerçekten çok eğlendiriyorlar. 23-24 arası bir oryantal gösteri arasından sonra Cesur Arda’nın canlı performansı ile eğlence gece 2’ye kadar sürüyor.

Çıkışta Seyir Terrace işletmecisi Selahattin Bey ile görüştük. Kendisinin mekanı devir alalı sadece 2 hafta olduğunu, olumsuz imajı da bildiklerini ve bunu düzeltmek için tüm güçleriyle çalıştıklarını ifade etti. Mekanın yeni sahibi Kağan Bey’de köklü bir tadilata gireceklerini ve eski işletmecilerden kalan kötü imajı yıkıp personeliyle, manzarasıyla ve hizmetiyle çok iddialı bir mekan yapacaklarını belirtti. Zaten sahibi, işletmecisi, personelleri yani kısacası mekanı mekan yapan tüm unsurlar değişmiş ve değişmeyen mükemmel manzaranın ardından bu Seyir Terrace için harika bir haber olmuş..

Son notlarımı toparlıyayım ve artık bitireyim 🙂

Mekanda vale hizmeti bulunuyor ve otopark için maalesef ücret alınıyor.

Gündüzleri manzaraya daha hakim olacağınız ve keyfini süreceğiniz için kahvaltı seçeneğini göz ardı etmeyin..

seyir-terrace-kahvalti-fiyatlari

Kahvaltıda bol çeşit ve organik köy kahvaltısı sunuluyor.

seyir-terrace-koy-kahvaltisi

Özetle Rumeli Hisarı’nda güzel, samimi, boğaz manzaralı, sıcak bir atmosfer var. Kız arkadaşınızla, eşinizle, ailenizle, arkadaşlarınızla gelebileceğiniz güzel bir mekan..

İstanbul’u seyredalmak isteyenlere tavsiye edilir.